Tecső, az új sztárgyár
2010.03.25. 12:52
Tőlünk nyugatabbra egyre kevésbé szükséges tehetségkutató műsorokat készíteni, ugyanis a közösségi videómegosztókon mindenki megmutathatja, hogy mit tud. Aztán jön a gerilla marketing, szólni barátoknak, rokonoknak, a látogatottság pedig folyamatosan nő. Ez kicsit olyan, mint a blog. Van olyan hivatásos újságíró, akinek cikkeit kevesebben olvassák, mint egy hobbiblogger véleményét. Visszatérve az eredeti témára... Szóval sok tehetséges embert tesz naggyá a világ legnagyobb videómegosztója, a youtube. Szemezgetés.
GNR - Sweet child o' mine otthoni előadásban
Kevin Lien - Paparazzi (Lady Gaga után)
Ez pedig egy igazi csapatmunka
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Provokatív Polgár 2010.03.25. 23:05:30
"Van olyan hivatásos újságíró, akinek cikkeit kevesebben olvassák, mint egy hobbiblogger véleményét." Nos, nem is kevés az ilyen eset. Egyre több. Ami persze jó, de azért a tapasztalt, profi újságíróknak sem kéne kihalniuk pár évtizeden belül...